Omlegging av kommunens nettside

Vi har lagt om våre nettsider til ny leverandør. Hvis du opplever feil eller mangler på siden ber vi deg om å ta kontakt. 

Les mer om Omlegging av kommunens nettside

Digital post fra Herøy kommune


Fra 5. januar 2017 vil all post fra Herøy kommune sendes elektronisk via tjenesten SvarUt. Det vil si at du som hovedregel vil få brev fra oss i din meldingsboks i Altinn, eller i din digitale postkasse. Vår satsing på digital post er i tråd med regjeringens digitaliseringsprogram, der digital kommunikasjon skal være førstevalg i samhandlingen med det offentlige.



Hvis du ikke har valgt digital postkasse vil ditt brev bli sendt til din meldingsboks i Altinn. Når brevet er sendt til deg vil du få et varsel på sms eller e-post. Hvis du ikke leser brevet innen tre dager, vil brevet gå til utskrift og bli sendt til deg med vanlig brevpost.

Bedrifter /organisasjoner kan lese dokumentet elektronisk i «Min meldingsbok» på Altinn via rollen «Kommunale tjenester». Varsel sendes til registrert telefonnummer/e-post-adresse.

Innbyggere oppfordres til å oppdatere sine opplysninger i Kontaktregisteret. Dette kan du gjøre både fra www.altinn.no Lenke til et annet nettsted. og www.norge.no/ Lenke til et annet nettsted..

Les mer om hvordan du oppretter digital postkasse. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.   Les mer om hvordan du reserverer deg mot å motta digital informasjon. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.Les mer om hvordan du oppdaterer kontaktinformasjon. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. Har du spørsmål kan du kontakte oss på e-post til post@heroy-no.kommune.noeller
ringe oss på tlf. 75 06 80 00.


Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?